STRONA ARCHIWALNA

Home Wydarzenia Wycieczki Wycieczka do Zakopanego
formats

Wycieczka do Zakopanego

W dniach 30.09 – 2.10 2013 r. klasa I wspólnie z klasą II wybrała się na wycieczkę do Zakopanego w celach integracyjnych, rekreacyjnych oraz zapoznawczych z pięknym rejonem turystycznym na południu naszego kraju. Po czterogodzinnej podróży od razu przystąpiliśmy do aktywnego wypoczynku i wraz z przemiłym przewodnikiem wybraliśmy się w góry. Poza pięknymi, tatrzańskimi krajobrazami na naszej trasie zobaczyliśmy regionalne muzeum oraz kaplicę św. Alberta i Pustelnię na Kalatówkach. Wieczorem, na zmęczonych, zmarzniętych turystów czekała ciepła kolacja oraz mięciutkie łóżeczko w przytulnym pensjonacie. Nikomu jednak nie przyszło do głowy iść spać… Następnego dnia po pożywnym śniadaniu, pełni entuzjazmu wyruszyliśmy na dalszą ekspedycję, wychodząc od Kuźnic do schroniska Murowaniec. Tym razem trasa była dłuższa i bardziej wymagająca, ale zrekompensowała nam ją magiczna aura Czarnego Stawu Gąsienicowego oraz satysfakcja z jego zdobycia. Wizyta w Zakopanem nie może jednak odbyć się bez odwiedzenia słynnych Krupówek oraz zakupu prawdziwego oscypka. Wszyscy mieliśmy więc na to okazję w dniu powrotu. Ostatnią atrakcją wyjazdu, na którą czekaliśmy z utęsknieniem po trudach zdobywania górskich szczytów, była wizyta w basenach termalnych w Białce Tarzańskiej. Relaks w ciepłej wodzie wszystkim świetnie zrobił oraz podsumował nasz wspaniały wyjazd. Nie można zapomnieć o naszych profesorach – pani Annie Kieller – Bańce i pani Oldze Dydak oraz panu Krzysztofie Będkowskim, z którymi przez cały wyjazd świetnie się bawiliśmy i dogadywaliśmy. Wycieczka była dla wszystkich cudownie spędzonym czasem, świetną zabawą oraz próbą własnych sił i możliwości. Liczymy na takich jak najwięcej!

Paulina Będkowska

Marcel PyrzykKalatówki Ścieżka nad Reglami Ścieżka nad Reglami Ścieżka nad Reglami Ścieżka nad Reglami Sarnia Skała Sarnia Skała Sarnia Skała